بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

خودکشی پسر روحانی:چرا و چگونه

به نقل از فاطر نیوز:

336055 591 پسر حسن روحانی چگونه کشته و در کجا دفن شد کاوش پرس پسرروحانی روحانی خودکشی جبهه سایبری انقلاب اسلامی انتخابات اصلاح طلبان اصلاح طلب

در حالی که حسن روحانی در مناظرات و برنامه های تبلیغاتی خود مدعی جلوگیری از سو استفاده خانواده اش از بیت المال است اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که وی با استفاده از روابط خاص فرزند خود را در حرم حضرت امام خمینی خاک کرده است.

منابع خبری مدعی اند که فرزند حسن روحانی در سال ۱۳۷۰ به دلیل شکست عاشقانه خودکشی کرده است این خبر در آن ایام در حالی به عنوان سوژه خبری رسانه های مختلف قرار گرفت که پرونده مذکور زوایایی قابل توجه دیگری از جمله ادعای استفاده از کلت کمری حسن روحانی توسط متوفی داشت.

جالب ترین بخش از این پرونده جنجالی دفن پسر حسن روحانی در حیاط غربی صحن حضرت امام راحل بود وی که مدعی مقابله با جریان سو استفاده گر از امکانات بیت المال و جلوگیری از روابط نا مشروع اداری است در سال ۱۳۷۰ فرزندش که مرتکب گناه بزرگ کبیره شده است را با استفاده از ضوابط و روابط خاص در صحن غربی حرم امام خمینی (ره) دفن کرده است.

کاندیدای جدید جریان اصلاحات که تا روز گذشته خود را عضو جریان معتدل سیاسی می نامید و اکنون با ادعای مقابله با جریان ”سواستفاده گر از ضوابط خاص و روابط ویژه در نظام” در عرصه انتخاباتی مشغول فعالیت شده است در سال های گذشته از امکانات خود و روابط نا مشروع برای رسیدن به اهداف شخصی استفاده کرده است.

  • محمد جواد ثقفی

نظرات  (۳)

کاش خودش هم خودکشی کنه
ن چرا آدم خوبیه   اسسسسسسسسسسسسسسسست
آقای روحانی شخص بسیار بسیار محترمی هستند. 

پاسخ:
ما گفتیم نا محترم اند؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی