بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

دکتر جلیلی سوار بر موتور به همایش هوادارانش آمد

دکتر جلیلی سوار بر موتور به همایش هوادارانش آمد

همایش دیروز , ورزشگاه حیدرنیا که با استقبال گسترده هواداران جلیلی رو برو شد با حواشی جذابی  همراه بود. از جمله آن که دکتر جلیلی خود را با موتور به محل همایش رساند.

از دیگر حواشی مهم برنامه دیروز بایکوت خبری  برنامه از سوی رسانه ملی بود.بخش‌های خبری سیما بر خلاف روال معمول و همچنین مصوبه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بزرگترین همایش انتخاباتی در ایران را که عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید حیدرنیا و با حضور دکتر سعید جلیلی برگزار شد سانسور کرد.

به گزارش رجانیوز، بخش‌های خبری روز چهارشنبه صداوسیما، از پخش تصاویر همایش باشکوه ورزشگاه شهید حیدرنیا به عنوان بزرگترین همایش انتخاباتی کشور خودداری کردند به نحوی که بخش‎های خبری 20 شبکه خبر و 20:30 باکس برنامه‎های نامزدها را بدون تصاویر این برنامه باشکوه تبلیغاتی پخش کردند.

اما صدا و سیما در حالی از پخش تصاویر بزرگترین برنامه تبلیغاتی دکتر جلیلی در روز چهارشنبه اجتناب کرد که از پخش تصاویر کوچکترین تجمع تبلیغاتی وی در اسلامشهر صرف نظر نکرده  و تایم قابل توجهی را به پخش تصاویر این برنامه اختصاص داد.

این در حالی است که مسئولین برگزاری برنامه وزرشگاه شهید حیدرنیا از حضور خبرنگار و تصویربردار 20:30 بر روی جایگاه مخصوص خبرنگاران و ثبت تصاویر این همایش بزرگ خبر داده و اعلام کردند که خبرنگاران رسانه ملی از رسیدن تصاویر این برنامه به بخش‎های متختلف خبر داده بودند.

  • محمد جواد ثقفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی