بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

آزادی بیان در حد گوگل!

به نقل از فارس و با اجازه آقای بهجتی

یک فعال رسانه‌ای(وحید یامین پور) گفت: مافیای شبکه‌های اجتماعی تا یک حدی می‌توانند نظر مخالف را تحمل کنند اما وقتی ببینند نظر مخالفان اثرگذار، مستدل و منطقی است برخورد حذفی می‌کنند.

خبرگزاری فارس اظهار داشت: بنده اخیراً چند یادداشت کوتاه با محوریت آیات قرآنی درباره لزوم جهاد با منافقین، کفار و رژیم اسرائیل در شبکه اجتماعی گوگل منتشر و در آنها از روند معرفی اسلام کاریکاتوری انتقاد کردم.
 
یامین‌پور ادامه داد: همان زمان گروه‌هایی شکل گرفت که مرا تهدید کردند درصورت ادامه این روند به گوگل گزارش می‌دهیم که اکانتم را مسدود کنند از این رو با ادامه این موضوع و گذاشتن چنین مطالبی در گوگل پلاس، اکانتم مسدود شد.
 
این فعال رسانه‌ای درباره جریان‌سازی در شبکه اجتماعی برای رفع مسدودیت اکانتش به رفع فیلتر آن از سوی گوگل در یک ساعت اخیر اشاره کرد و افزود: علت این امر این است که گوگل نمی‌خواهد متهم به محدود کردن آزادی بیان یا برخورد سیاسی با کاربرانش شود!
 
وی درباره این اقدام گوگل و مسدود کردن اکانت مخالفان تصریح کرد: مافیای شبکه‌های اجتماعی تا یک حدی می‌توانند نظر مخالف را تحمل کنند اما وقتی ببینند نظر مخالفان اثرگذار، مستدل و منطقی است برخورد حذفی می‌کنند.
 
به گزارش فارس یامین‌پور در وبلاگ شخصی خود متن نامه گوگل را منتشر کرد.
 
در این نامه آمده است: ‌«پس از بررسی نمایهٔ شما، به این نتیجه رسیدیم که برخی از محتواها (برای مثال، نوشتار، تصاویر یا نام) با خط مشی محتوا و رفتار کاربر یا خط مشی نام‌های Google+‎ مغایرت دارد.
 
درحالت تعلیق نمی‌توانید به طور کامل از سرویس‌های Google از قبیل Google+ ،Buzz ،Reader و Picasa استفاده کنید، ولی مانع استفاده شما از سایر سرویس‌های Google مانند Gmail نمی‌شود.
 
نمایهٔ شما مجدداً بازبینی خواهد شد و اگر با خط مشی‌های ما مطابقت داشته باشد، ما تعلیق را برخواهیم داشت. بازبینی معمولاً طی چند روز انجام می‌شود. به خاطر هرگونه ناراحتی پوزش می‌طلبیم.»!
  • محمد جواد ثقفی

نظرات  (۲)

  • علی بهجتی
  • دیروز به ظاهر ۲۸ تا نمایش بیشتر نداشتی
    یعنی در بهترین حالت ۱۰ نفر
    که اکثرا براشون داری یه حرف تکراری میزنی. حرف خاصی نمیزنی. به نظرم لینک بدی به جاهایی که ازش خبر کپی میکنی سنگین تره ! میریم اونجا رو میخونیم !! بعید میدونم مسئله ای داشته باشه

    در مورد عکسی هم که از خاتمی گذاشتی، نظری نمیدم در مورد صحیح یا ناصحیح بودنش،‌ اما مطمئنم تو خودت با چشم خودت ندیدی و من هم به عکس اگر اطمینان کنم که دیگر باید بمیرم.
    در هر صورت خاتمی رو من خوب میشناسم، الکی بدون دلیل و با عکس که هیچ سندی نداره لطفا به بقیه توهین نکن. که واقعا کار بس ناپسند و زشتیه .

    مسئله بعدی.
    به نظرت امام زمان در مورد این کاری که تو میکنی چی فکر میکنه ؟ حداقل چیزی که من میدونم اینه که لینک منابعت رو بدی حله ! ترجمه هم که نمیکنی بگیم حالا یه چیزی. حالا ۲حالت میمونه . یا استعداد انجام کار مفیدتری داری یا نه. اگر نداری که خب هیچ. اگر داری که توقع بر اینه که اونو انجام بدی. کار مفید لزومی نداره نتیجش الان باشه.

    ضمنا. جواب کامنت های من رو اینجا بده
    jabeja.tk وبلاگ من نیست که اونجا بخوای جواب بدی. من کارای دیگه ای با اون میکنم چون اون سایت ه . نه یه دامین که یه بلاگ رو فوروارد میکنه.
    پاسخ:
    مثل اینکه از توهین به ساحت آقای خاتمی خیلی جوش آوردید!
    اولا که همه ی مطالب من کپی نیستند
    دوما تو اگه میخواستی هرچیزی رو به چشم خودت ببینی باور کنی هنوز باید دنبال خدا میگشتی تا پیداش کنی .اگه مشکلت فتوشاپه،من فیلمی پیدا نکردم ولی کافیه سرچ کنید . 744,000 تا نتیجه گوگل دروغ نمیگن.اگه خوشحال میشی میتونی اینم ببینی


    ولی اگه منظورت قسمت بالایی عکسه(فرهادی)
    بازم اگه انقدر لینک دوست داری بیا:


    متوجه نمیشم وقتی اینترنت 2مگ داری دیگه چرا از من سند میخوای؟
    اگه بازم خوشحال میشی از این به بعد سنداشم میزارم
    اگه خیلی خوشحال میشی بگم بازدید کننده هام دیروز 18 نفر بود و نمی فهمم منظورت از حرف تکراری چیه؟
    اگه منظورت دفاع از یه گفتمان سیاسیه که قرآنم کلش داره یه چیز میگه
    ربطی نداره
    شما هم هروقت به چشم خودتون خدا رو دیدید ایمان بیارید.
    یه بار هم گفتم که همه ی مطالب کپی نیست
    ولی اگه فکر کنم لازمه بقیه مطلبی رو بدونن نشرش میکنم.
    من فکر نمی کنم کار بیفایده ای میکنم!مثلا تو اگه به خودت بود شاید هیچ وقت همون عکسو نمیدیدی
    ولی اگه خوشحال میشی ازاین به بعد فقط لینک مطلب رو میزارم!
    فکر نمی کنم کپی کردن ازم زمانی بگیره نسب به این که لینک مطلب رو بزارم!پس کار بیهوده ای هم نیست
    حالا شما استعداد نوشتن داری ، سایت دارید،روزی شونصد تا بازدید داری  تبریک میگم،من ندارم.ولی حداقل به نظر خودم کار بیهوده نمی کنم!
    اگه از خوشحالی ذوق مرگ میشید آفرین به شما!
    ولی
    آقای بهجتی ، دوست عزیز من از شما انتظار چنین طرز صحبتی را نداشتم
  • ساتراپ یونان
  • من با آقای بهجتی کاملا موافقم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی