بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

موسیقی را به کلّی حذفش کنید

من واقعا تعجب می کنم از نوه های امام

از این اختلاف فکر

ادعای وراثت هم دارند

عکس خود را با امام روی دیوار ها می زنند و خود را ادامه ی راه امام می خوانند.

راه امام،ایدئولوژیکی است نه بیولوژیکی

من از وقتی این سخن امام رو شنیدم موسیقی رو به کل ترک کردم:

"ایستگاه رادیو و تلویزیون باید آموزنده باشد و به جوانهای ما قدرت و نیرو بدهد. نباید طوری باشد که ده ساعت موسیقی پخش کند و نیرومندی جوانهای ما را به یک حالت خلسه تبدیل کند...

موسیقی با تریاک فرقی ندارد، هرکدام به نحوی خلسه می آورد...

موسیقی را حذف کنید، نترسید از اینکه به شما بگویند کهنه پرست شده اید. باشد ما کهنه پرستیم. این کلمات نقشه است برای اینکه شما را از کار جدی عقب بزنند.

اینکه می گویند: اگر موسیقی در رادیو و تلویزیون نباشد، آنها میروند از جای دیگر موسیقی میگیرند، عذر نیست. بگذار بروند. آیا این موجب میشود که ما به آنها موسیقی تزریق کنیم؟ ما به آنها خیانت کنیم؟

موسیقی خیانت به یک مملکت است، خیانت به جوانهای ماست.

موسیقی را به کلّی حذفش کنید و به جای آن مطالب آموزنده به جامعه تحویل دهید... (1)

جوانی که عادت کرد روزی چند ساعت را با موسیقی سروکار داشته باشد، از مسائل جدی زندگی بطور کلی غافل میشود. به موسیقی عادت میکند، همان طوری که به مواد مخدر عادت میکند. کسانیکه به مواد مخدر عادت میکنند دیگر نمیتوانند یک انسان جدی باشند که بتوانند در مسائل سیاسی فکر کنند. موسیقی فکر انسان را طوری میکند که دیگر نتواند در غیر همان محیط و شهوات فکر کند. "



و اینک آخرین دسته گل نعیمه اشراقی :



به صدای خواننده های زن گوش نمی دید؟
چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده . مثلا "علی ای همای رحمت” هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگهای جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.



آیا

موسیقی را به کلّی حذفش کنید زندگی بدون موسیقی معنی ندارد   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد جواد ثقفی

نظرات  (۳)

salam 
chera bazi az mosighi ha ham hastan ke baes bidari mishan
پاسخ:
می تونی این حرفت رو به امام بگی!
حرف من که نیست.
ولی قطعا اون موسیقی هایده و گوگوش نیست!
امام می فرمایند که  موسیقی با تریاک هیچ فرقی نداره،عزم را نابود می کند،و بدترین نابود کننده ی عزم است.
سلام
در وبلاگ "یا علی" بخشی از صحبتهای امام خامنه ای جانم درباره موسیقی آمده پیشنهاد می کنم آن را هم بخوانید.
پاسخ:
ای کاش آدرس وبلاگ هم گذاشته بودی
سلام
yaali.blog.ir
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی