بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

غرب

ییسب

اختلاف

اماما

حرف آخر

به نامش...

من برای اینکه مطالبی در این وبلاگ نوشته و منتشر می شوند که گاها و باز هم تاکید می کنم گاها اشتباه و  بوده از این به بعد هیچ مسیولیتی در مورد این وبلاگ و مطالبش ندارم  و فعالیتی در آن نمی کنم.


امروز حالم بده

دارم چرت و پرت میگم


موسیقی را به کلّی حذفش کنید

من واقعا تعجب می کنم از نوه های امام

از این اختلاف فکر

ادعای وراثت هم دارند

عکس خود را با امام روی دیوار ها می زنند و خود را ادامه ی راه امام می خوانند.

راه امام،ایدئولوژیکی است نه بیولوژیکی

من از وقتی این سخن امام رو شنیدم موسیقی رو به کل ترک کردم:

"ایستگاه رادیو و تلویزیون باید آموزنده باشد و به جوانهای ما قدرت و نیرو بدهد. نباید طوری باشد که ده ساعت موسیقی پخش کند و نیرومندی جوانهای ما را به یک حالت خلسه تبدیل کند...

موسیقی با تریاک فرقی ندارد، هرکدام به نحوی خلسه می آورد...

موسیقی را حذف کنید، نترسید از اینکه به شما بگویند کهنه پرست شده اید. باشد ما کهنه پرستیم. این کلمات نقشه است برای اینکه شما را از کار جدی عقب بزنند.

اینکه می گویند: اگر موسیقی در رادیو و تلویزیون نباشد، آنها میروند از جای دیگر موسیقی میگیرند، عذر نیست. بگذار بروند. آیا این موجب میشود که ما به آنها موسیقی تزریق کنیم؟ ما به آنها خیانت کنیم؟

موسیقی خیانت به یک مملکت است، خیانت به جوانهای ماست.

موسیقی را به کلّی حذفش کنید و به جای آن مطالب آموزنده به جامعه تحویل دهید... (1)

جوانی که عادت کرد روزی چند ساعت را با موسیقی سروکار داشته باشد، از مسائل جدی زندگی بطور کلی غافل میشود. به موسیقی عادت میکند، همان طوری که به مواد مخدر عادت میکند. کسانیکه به مواد مخدر عادت میکنند دیگر نمیتوانند یک انسان جدی باشند که بتوانند در مسائل سیاسی فکر کنند. موسیقی فکر انسان را طوری میکند که دیگر نتواند در غیر همان محیط و شهوات فکر کند. "



و اینک آخرین دسته گل نعیمه اشراقی :



به صدای خواننده های زن گوش نمی دید؟
چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده . مثلا "علی ای همای رحمت” هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگهای جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.



آیا

موسیقی را به کلّی حذفش کنید زندگی بدون موسیقی معنی ندارد   ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی‌ برای نشان دادن عمق خفقان در ایران گفت: اگر مردم ایران آزاد بودند شلوار جین می‌پوشیدند! افشاگری او درباره ممنوعیت پوشیدن شلوار جین در ایران موجب شد تا یکی از ایرانی‌هایی که بخاطر پوشیدن شلوار جین دستگیر، شکنجه و در نهایت اعدام شده بود، بخشی از متن بازپرسی صورت گرفته از خود را منتشر کند.

*

- خودتان را معرفی کنید.

- مازیار نتانیاپور هستم، 27 ساله.


- خب تا همینجا بخاطر اسمت به سه بار اعدام محکوم هستی اما حالا برویم سر جرم اصلیت. از کی و کجا اقدام به جین پوشیدن کردی؟

- راستش تقریباً یک سال پیش بود، در عمق دویست متری کویر لوت اولین شلوار جین عمرم رو پوشیدم!


- بیشتر توضیح بده، در عمق 200 متری کویر لوت دقیقاً چه غلطی می‌کردی؟!

- ما یک انجمن تشکیل داده بودیم. برای اینکه مقدمات جین پوشیدن رو فراهم کنیم، حدود پنج سال قبل با جعل برخی مدارک اینطور جلوه دادیم که در قسمتی از کویر لوت طلا وجود دارد. بعد هم موافقت اصولی برای حفر چاهی دویست متری رو کسب کردیم. چاه که حفر شد از بین هفت نفری که عضو ارشد انجمن بودند قرعه کشی کردیم و قرعه به نام من افتاد که برم در عمق دویست متری و برای چند لحظه شلوار جین رو بپوشم!

یادش بخیر

یادش بخیر رئیس جمهوری که وقتی از نیویورک برگشت رهبری در موردشون فرمودن:"امروز مسئولین کشور ما در پشت میز مذاکرات گوناگون، در تریبونهاى گوناگون، وقتى حرف میزنند، حرفهاى پخته، جامع، جالب و درست زده میشود” (بیانات در جمع نخبگان و مسئولان خراسان شمالی، ۲۵ مهر ۱۳۹۱)


مرگ بر آمریکا؟

آقایی که رئیس مجمع تشخیص مصلحتی!

آقایی که معتقدی امام می گفت شعار مرگ بر آمریکا باید حذف شود!

آقایی که می گی با  جمله هایی که از امام تو کتابم نقل کردم وزارت ارشاد فقط حق موافقت داره!

آقایی که تو ساییتت نوشتی "شک در خاطرات هاشمی باطل است"!

این ها رو امام گفته،همونی که مخالف مرگ بر آمریکاست!:

* «فریاد برائت از  مشرکان در مراسم حج و این یک فریاد سیاسى- عبادى است که رسول اللَّه، صلى اللَّه علیه و آله و سلم، به آن امر فرمود. حال باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر امریکا و اسرائیل و شوروى را خلاف اسلام مى‏داند گفت تأسى به رسول خدا و متابعت از امر خداوند تعالى خلاف مراسم حج است؟ آیا تو و امثال تو آخوند امریکایى فعل رسول اللَّه- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- و امر خداوند را تخطئه مى‏کنید، و تأسى به آن بزرگوار و اطاعت فرمان حق تعالى را بر خلاف مى‏دانید و مراسم حج را از برائت از کفار تنزیه مى‏کنید، و اوامر خدا و رسول را براى منافع دنیایى خود به طاق نسیان مى‏سپارید، و برائت و نفرین را نسبت به دشمنان اسلام و محاربان با مسلمانان و ستمگران بر مسلمین کفر مى‏دانید؟»

 صحیفه امام ج‏18 92
 
 
* «ان‏شاءاللّه‏ ما نخواهیم گذاشت از کعبه و حج، این منبر بزرگی که بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همۀ عالم منعکس سازد و آوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با آمریکا و شوروی و کفر و شرک نواخته شود. واز خدا می‏خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی دارد که نه تنها از کعبه مسلمین، که از کلیساهای جهان نیز ناقوس مرگ بر آمریکا و شوروی را به صدا درآوریم.» 
 
فرازی از پیام قطعنامه
 
 
* «بسیارى از سران کشورهاى اسلامى به جاى مقابله با این اعمال وحشیانه و جلوگیرى از این کشتار بى رحمانه، به عاملین این جنایت یعنى اسرائیل غاصب، دستمزد داده و او را به رسمیت مى‏شناسند و به جاى قطع رابطه با عامل اصلى یعنى امریکاى جهانخوار، هر روز روابط خود را با او محکمتر و گسترده‏تر مى‏کنند، و گذشته از اینکه خود در سکوت مرگبارى فرو رفته‏اند، حتى از شنیدن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا واهمه داشته و بشدت از آن جلوگیرى مى‏کنند. فانا للَّه و انا الیه راجعون. وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا اىَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.
 
صحیفه امام ج‏17 8
 
* «از نظر استکبار، مسئولین کشورهاى اسلامى باید به فرنگ بروند، آنها را به حج چه کار! دست نشاندگان امریکا آتش زدن پرچم امریکا را به حساب آتش زدن حرم، و شعار مرگ بر شوروى و امریکا و اسرائیل را به حساب دشمنى با خدا و قرآن و پیامبر گذاشته‏اند.»
 
صحیفه امام ج‏21 79
 
 
* «خط این بود که اصلًا امریکا منسى بشود. یک دسته شوروى را طرح مى‏کردند تا امریکا منسى (فراموش) بشود، یک دسته «اللَّه اکبر» را کنار مى‏گذاشتند، سوت مى‏زدند و کف مى‏زدند آن هم روز عاشورا. خط این بود که این قضیه مرگ بر امریکا منسى بشود.»
 
صحیفه امام    ج‏15    29   
 
 
* «انقلاب به هیچ گروهى بدهکارى ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهاى فراوان‏ خود را به گروهها و لیبرالها مى‏خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه براى پذیرفتن همه کسانى که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولى نه به قیمت طلبکارى آنان از همه اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جارى مى‏کنید؟ چرا شعار نه شرقى و نه غربى داده‏اید؟ چرا لانه جاسوسى را اشغال کرده‏ایم و صدها چراى دیگر.»
 
صحیفه امام    ج‏21    286   

حرف آخر ما و آقامان

 ما از تحرک دیپلماسی دولت از جمله سفر نیویورک حمایت می کنیم زیرا به دولت خدمتگزار اعتماد داریم و به آن خوشبین هستیم اما برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت امریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می دانیم.


هر دم از این باغ ....

هر دم از این باغ ....
بعله!
آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز هم درسایتشان در پی شاهکار های خود،شاهکاری افزودند:
"تردید در خاطرات هاشمی باطل است!"
اصلا هرکس بگوید رای هاشمی کذاست ،مفسد است!
اصلا خاطرات هاشمی از قرآن مقدس تره!
بعله!اینطوریاست!بسوزه پدر اعتدال!
و در پایان این مطلب گهربار افزودند که:

معلم ما است ها!