بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

آرامشی از جنس تکلیف

دیشب حدود ساعت دو داشتم سخرانی دکتر جلیلی در جمع اعضای ستاد مرکزی اش را گوش میدادم .
اگر فقط با معیار انصاف و بدون تعصب به سخنانش گوش دهی چند چیز را بیش نمی فهمی .
انگاری هیچ کاری به روز آخر و چندساعته مانده به انتخابات ندارد کارش را کرده و وظیفه اش را انجام داده. واقعا نماد جمله ی گرانبهای امام راحل است "ما مامور به تکلیفیم نه مامور  به نتیجه" نتیجه هر چه می خواهد باشد شما کارت را بکن و واقعا هم همین طور است. چون کارش را کرده و ظیفه اش را به خوبی انجام داده دیگر نگرانی ای ندارد ولی من برای این آرامش زیبا دلیلی دیگر نیز می آورم حب قدرت ندارد و  همین است که محبوبش کرده و جایش در دلهاست نه در پوستر ها و بیلبورد ها و تبلیغات خفه کننده و زننده .
و همین است که کسانی که حب قدرت بیچاره شان کرده تحملش را ندارند همانظور که هشت سال پیش تحمل کس دیگری را نداشتند و قدرت را منحصر به خودشان می خواستند برای استفاده خودشان نه برای خدمت به مردم.
و در آخر اینکه همه چیز گذشت و  رسیدیم به روز انتخاب و هر چه خواستند کردند و از تخریب و سکوت بیجا و دروغ کم نگذاشتند و ما گفتیم "و مکرو و مکر الله ..." و برای خدا کار کرد و برای خدا استقامت کرد و با آرامش راضی به رضای اوست و ما گفتیم "ان الذین قالو ربنا الله ثم استقامو ...".

بقیه اش به عهده ما نیست و با کس دیگریست که ما نمی دانیم کجاست و امیدواریم که هرچه زودتر در همچنین روزی به بین ما بیاید انشالله.
  • محمد رضا واحدی جورشری

حقیقت

سخنان

جلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی