بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات

آقای جلیلی! هشت سال است که ما منتظر شما هستیم

آقای جلیلی! هشت سال است که ما منتظر شما هستیم

میثم شاهدی

آقای جلیلی از همان روز چهارم تیر که رأی ملت به گفتمان مقاومت و اسلام ناب اختصاص پیدا کرد ما منتظر شما بودیم. ما آن زمانی که تئوری مجعول صالح مقبول را زیر پا گذاشتیم، با گفتمان مقام معظم رهبری بیعت کردیم. آقای جلیلی ما هیچ گاه به قبیله گرایی سیاسی اتکا نکردیم و به رسانه هایی که پول بیت المال را هزینه مصلحت سنجی های ابلهانه خود می کردند اعتمادی نداشتیم. نظرسنجی ها هیچ وقت برای ما ملاک رأی دادن نبود و نیست، ملاک برای ما انتخاب اصلح است. اصلحی که نه فقط اهداف برایش موضوعیت دارند، بلکه روش های رسیدن به اهداف موضوعیت دارند. همان طور که شما در حسینیه دوکوهه در اولین نطق خود گفتیدکه ما برای رسیدن به رأی از هر روشی استفاده نخواهیم کرد. چرا که رویکرد جهادی مقدس است، نباید با شتابزدگی های بوالهوسانه ملوث شود.

 آقای جلیلی هر گاه گفتمان مقاومت در ایران و جهان موفقیتی کسب می کرد ما برای آمدن شما مشتاق تر شدیم. وقتی مدیریت جهانی آمریکا در قلب نیویورک به چالش کشیده می شد، سراپای ما احساس غرور می کرد. زمانی که مردم دورترین روستاهای ایران مدیران ارشد حکومت خود را از نزدیک می دیدند، شیرینی مدیریت جهادی و بسیجی در جانهای مردم احساس شد. هر گاه دشمن از فرط عصبانیت چنگ و دندان بیشتری نشان می داد ما به حقانیت ایستادگی و پایبندی به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه مومن تر شدیم. وقتی دست چدنی آمریکایی ها در عراق، افغانستان، پاکستان و غزه از دستکش مخملی بیرون می زد، به واقع نگری عمیق امام و رهبر خود در شناخت ذات شیطانی آمریکا بیشتر مطمئن شدیم.

اما آقای جلیلی اشتیاق ما برای دیدن و شما زمانی بیشتر شد که دولت انقلابی، نتوانست استقامت کند. نتوانست در مقابل بداخلاقی ها و قبیله گرایی ها استقامت کند. نتوانست در مقابل کم کاری ها و پرگویی ها آن چنان که مکتب امام می خواهد بر مظلومیت صبر کند و متأسفانه از مدار خارج شد. زمانی مشتاق حضور شما شدیم که در اوج بیداری اسلامی و دستپاچگی اسرائیل و آمریکا در مقابل اسلام خواهی ملت های منطقه ندای مکتب ایرانی و دوستی با ملت اسرائیل زمزمه شد. آقای جلیلی ولی ما استقامت کردیم. استقامت کردیم وقتی که کم کاری دولت ناشی از لغزیدن در چاله کشمکش های سیاسی او را به فکر استفاده از ظرفیت های خارجی انداخت. ما استقامت کردیم وقتی منفعل شدن دولت در برابر تحریم های خارجی و شیطنت های داخلی، کارآمدی خط مقاومت و پیشرفت را خدشه دار می کرد.

استقامت کردیم و دم بر نیاوردیم و بر مرام مظلومیت پای فشردیم که آبادی دنیا و آخرت ما و همه مسلمین و مستضعفین جهان در گرو  مقاومت امروز ملت ایران است. زخم زبان ها، طعنه ها سخت بود و تلخ بود ما دعوت رهبر استقامت و بشارت او به فتح قوت قلب دلها بود. استقامت بر خط مقاومت با وجود مشکلات و مصائب سخت بود ولی با حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ها، حقیر و کوچک می شد.

آقای جلیلی وقتی در خیابان های نیوریورک صدای الشعب یرید اسقاط وال استریت شنیده شد، یقین پیدا کردیم که افق تمدن اسلامی به خیابان های آمریکا کشیده شده است.

آقای جلیلی ما هشت سال است که مومنانه و مظلومانه بر خط مقاومت استقامت کرده ایم. ما هشت سال است که منتظر کسی هستیم که پرچم انقلاب را هر چه مومنانه تر و مدبرانه تر به پیش ببرد. و ان شاء الله برای بعد از شما نیز منتظر سعید جلیلی دیگری خواهیم بود که کار را از شما به سلامت تحویل بگیرد و سدیدتر و شدیدتر به سمت تمدن اسلامی به پیش ببرد.

  • محمد جواد ثقفی

8سال

جلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی