بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

وبنوشت شخصی محمد جواد ثقفی

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد جواد ثقفی
دوره 27 سمپاد

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۳/۱۲/۱۴
    ...
  • ۹۳/۱۰/۱۷
    .
آخرین نظرات
ناکامی انگلستان برای گنجاندن نام "حزب الله لبنان" در لیست گروههای تروریستی اتحادیه اروپا

تلاش بریتانیا برای گنجاندن نام "حزب الله لبنان" در لیست گروه های تروریستی اتحدیه اروپا برای دومین بار ناکام ماند.

 به گزارش رجانیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، دیپلمات‌های اروپایی می‌گویند اتحادیه اروپا روز چهارشنبه بار دیگر با پیشنهاد بریتانیا برای قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی این اتحادیه، مخالفت کرده‌ است.

 
این دومین بار است که پیشنهاد بریتانیا پس از جلسه جمع‌بندی روز 4 ژوئن برای تروریست خواندن حزب‌الله با مخالفت کمیته ویژه اروپایی روبرو می‌شود. مخالفان اروپایی این طرح بریتانیا می‌گویند قرار دادن نام حزب‌الله در این لیست موجب بروز تنش در منطقه می‌شود.
 
دیپلمات‌ها می‌گویند ممکن است بریتانیا این موضوع را بار دیگر در مرجع بالاتری چون نشست ماه جولای وزرای خارجه اتحادیه اروپا پیگیری کرد.
 
به گفته این دیپلمات‌ها پیشنهاد روز گذشته بریتانیا با مخالفت چند کشور از جمله ایتالیا، چک و اتریش روبرو شده و در مقابل کشورهایی چون آلمان و فرانسه از آن حمایت کرده‌اند.
 
بریتانیا و چند کشور اروپایی با حمایت اسرائیل از سال گذشته و در پی انفجاری که در شهر «بورگاس» بلغارستان رخ داد، به دنبال قرار دادن نام حزب‌الله در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا هستند. این کشورها حزب‌الله را متهم به دست داشتن در این انفجار که بر اثر آن 5 اسرائیلی کشته شدند، کرده‌اند.
  • محمد جواد ثقفی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی